🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال

ناسیونال یکی از برند های برتر شناخته شه ایرانی می باشد که در سال به چندین کشور ارسال می شود. ناسیونال، انواع مختلیف از لوازم خانگی را تولید کرده است که یکی از این لوازم، چرخ گوشت ناسیونال می باشد که به خوبی برای شما کار می کند. چرخ گوشت ناسیونال از بهترین قطعات درست شده است اما ممکن است در سال های استفاده شما، در بعضی از مواقع، به مشکل بر بخورد. شما می توانید با اعتماد بر ژاو سرویس، چرخ گوشت خود را به این نمایندگی بسپارید و تعویض قطعات چرخ گوشت خود را به این مجموعه بسپارید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر چرخ گوشت ناسیونال

چگونه تعمیر چرخ گوشت ناسیونال را انجام دهیم؟

چرخ گوشت یکی از لوازمی است که برای هر خانه ای برای چرخ کردن انواع مواد غذایی نیاز است. در صورتی که این وسیله خراب شود و یا نیاز به تعمیر داشته باشد، باید در کمترین زمان ممکن آن را به شخصی کاربلد و متخصص بسپارید. ژاو سرویس نمایندگی تعویض و تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در تهران می باشد. شما میتوانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان ممکن شاهد متخصصین ژاو سرویس درب منزل خود باشید.

ناسیونال یکی از برترین و محبوب ترین برند ها بین ایرانیان می باشد. در نتیجه بروز هرگونه خرابی یا ایراد می تواند شما را به مشکل بکشاند پس در صورت بروز هرگونه مشکل چه باید کرد؟ چطور می توان با نمایندگی رسمی چرخ گوشت ناسیونال در تهران ارتباط برقرار کرد؟

ژاو سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات قطعات چرخ گوشت با برند های پاناسونیک، ناسیونال و… می باشد.

چرا باید تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال خود را به افراد متخصصی بسپاریم؟

چرخ گوشت یکی از لوازم پر کاربرد در خانه بانوان می باشد که در صورت بروز مشکل در چرخ گوشت، انجام بسیاری از کار ها به چالش کشیده می شود. از این رو تعمیر چرخ گوشت ناسیونال تبحر و تخصص خاصی می خواهد زیرا دارای قطعات ظریف و ریز می باشد.

در تعمیر چرخ گوشت ناسیونال باید از افراد خبره و متبحر استفاده نمود تا در کمترین زمان ممکن، عیب یابی را انجام دهند و شروع به رفع مشکل چرخ گوشت کنند. در صورتی که تعمیر چرخ گوشت ناسیونال توسط افراد خبره صورت نپذیرد، عواقب جبران ناپذیری هم برای فرد و هم برای چرخ گوشت ایجاد می شود.

ژاو سرویس با  داشتن چندین متخصص در زمینه چرخ گوشت ناسیونال، در کمترین زمان مشکل به رفع عیوب و مشکلات چرخ گوشت شما می پردازد. ژاو سرویس تضمین دهنده پایین ترین قیمت را به شما می دهد.

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال

نحوه عیب یابی و رفع مشکل چرخ گوشت ناسیونال با ژاو سرویس:

قطعا خرابی چرخ گوشت به دلیل پرطرفدار بودن این دستگاه در خانه های ایرانی ، خوشایند نیست. به همین دلیل در قسمت های زیر به بررسی و تعمیر چرخ گوشت ناسیونال می پردازیم.

علت روشن نشدن چرخ گوشت ناسیونال:

ابتدا پیش از ان که به بررسی خود دستگاه بپردازیم بهتر است از پریز دستگاه و متصل بودن آن به پریز برق اطمینان حاصل کنید.

اگر علت روشن نشدن را در سیم چرخ گوشت و پریز پیدا نکردید منشا ایراد احتمالا در قسمت های زیر است:

  • ایراد در آرمیچر دستگاه و کار نکردن آن که موجب روشن نشدن چرخ گوشت می شود.
  • ایراد در قطب های هسته چرخ گوشت.
  • اتصالات داخلی و یا محافظ موتور.

علت نچرخیدن تیغه های چرخ گوشت و تعمیر چرخ گوشت ناسیونال:

اگر شاهد این موضوع بودید که چرخ گوشت به خوبی کار نمی کند و تیغه ها قادر به چرخ کردن گوشت ها نیستند، ممکن است مشکل خرابی کوپلینگ چرخ گوشت ناسیونال باشد. خرابی کوپلینگ معمولا به علت خرابی شش گوش رخ می دهد و با تعویض قطعه حل می شود.

شما می توانید تعویض قطعات و یا تعمیر چرخ گوشت ناسیونال خود را با خیالی راحت به ژاو سرویس بسپارید.

مشاهده  هزینه تعمیرات هود آشپزخانه

علت جرقه زدن موتور چرخ گوشت ناسیونال چیست ؟

اگر موتور چرخ گوشت ناسیونال جرقه میزند، جهت رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است ذراتی وارد موتور شده باشند چرخ گوشت شده باشند.
  • زغال ها به صورت صیقلی نبودن به درستی روی کلکتر نشسته باشند و موجب ایجاد جرقه شوند.

ژاو سرویس در کمترین زمان برای رفع مشکل چرخ گوشت شما به درب منزل شما مراجعه می کند و با کمترین قیمت رفع عیوب چرخ گوشت را انجام می دهد.

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال

چرا چرخ گوشت ناسیونال صدای زیادی تولید می کند؟

یکی از مواردی که ممکن است پس از مدتی استفاده از چرخ گوشت ناسیونال به آن برخورد کنید ،تولید صدا های عجیب توسط دستگاه می باشد.

  • یکی از دلایل صدای زیاد چرخ گوشت ناسیونال، خرابی در چرخ دنده‌های این دستگاه است. چنانچه چرخ دنده چرخ گوشت ناسیونال، بر اثر فشار زیاد دچار ایراد و یا شکستگی شود، موجب صدای زیادی خواهد شد. تنها راهکار برای برطرف کردن ایراد به وجود آمده در دستگاه شما، عوض کردن چرخ دنده خراب است.
  • نصب اشتباه قطعات چرخ گوشت ممکن است یکی دیگر از علت های به وجود آمدن صداهای نامتعارف از چرخ گوشت باشد. در صورتی که تعمیر چرخ گوشت خود را به افراد نا متخصص سپرده باشید و آن افراد قطعات را به خوبی نصب نکرده باشند، شما شاهد صدای بیش از حد از چرخ گوشت خود خواهید بود
  •  امکان دارد میان گوشت‌هایی که برای چرخ کردن وارد دستگاه کرده‌اید تکه استخوان یا چیز سخت دیگری وجود داشته باشد، که دستگاه نمی‌تواند آن را چرخ کند. در این حالت چرخ گوشت ناسیونال صدای مهیبی را تولید خواهد کرد، که نشان دهنده عدم توان چرخ کردن است. در این صورت حتما باید چرخ گوشت خود را فوری خاموش نمایید. چون احتمال سوختگی موتور دستگاه وجود دارد.
  • در صورتی که پروانه های خنک کننده چرخ گوشت ساییده شده باشند، شما صدا های عجیب از این دستگاه را می شنوید. این پروانه‌های خنک کننده در چرخ گوشت ناسیونال موجب خنک نگه داشتن دستگاه می‌شوند و اجازه نمی‌دهند که دمای دستگاه خیلی بالا رود.

علت خاموش شدن ناگهانی چرخ گوشت و نحوه تعمیر چرخ گوشت ناسیونال:

  • در صورتی که دستگاه بیش از حد داغ شده باشد ممکن است خود به خود خاموش شود. برای پیشگیری از به وجود آمدن این مشکل، باید به دستگاه خود استراحت دهید، تا خنک شود و سپس مجددا از آن استفاده کنید. داغ شدن بیش از حد چرخ گوشت ممکن است موتور را بسوزاند.
  • بهتر است از روشن بودن فیوز منزل خود اطمینان حاصل نمایید در بعضی از شرایط ممکن است به دلیل اتصالی های برق منزل، فیوز پریده باشد.
  • چنانچه به موتور چرخ گوشت ناسیونال فشار زیادی وارد شود مثل وقتی که مواد سختی مثل استخوان در آن قرار می‌گیرد، امکان دارد که موتور دستگاه به علت عدم توان چرخ کردن آن خاموش گردد. بنابراین نباید به موتور دستگاه خود فشار زیادی وارد کنید.
  • خراب بودن موتور چرخ گوشت ناسیونال یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی این دستگاه می‌تواند باشد. در این حالت باید بلافاصله چرخ گوشت خود را خاموش نمایید و برای برطرف کردن ایراد به وجود آمده، موتور را تعمیر و در صورت لزوم تعویض نمایید.
مشاهده  تعمیرکار سیار لوازم خانگی

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال

هزینه تعمیر چرخ گوشت ناسیونال توسط ژاو سرویس چقدر است؟ّ

یکی از نکات مهمی که افراد هنگام خراب شدن چرخ گوشت ناسیونال خود به آن فکر می کنند. هزینه تعمیرات آن می باشد.بسیاری از افراد تصور می کنند که تعمیر چرخ گوشت هزینه بالایی از آن ها می گیرد که تصور اشتباهی است. در صورتی که هزینه تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال توسط متخصصین ژاو سرویس مطابق با تعرفه های اتحادیه و سازمان های مربوطه می باشد و تا 75% درصد ارزان تر از مابقی تعمیرگاه ها می باشد.

به همین دلیل تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در نمایندگی ژاو سرویس خیال شما را راحت خواهد کرد و هیچ جای نگرانی ای برای شما باقی نمی گذارد، همچنین متخصصین ژاو سرویس هزینه های جاری را برای شما شفاف سازی می کنند تا بدانید هزینه های جاری در چه مسیری صرف شده است.

ما سعی داریم تا در ژاو در سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را ارائه کنیم. با این وجود اگر نیاز به تعمیر چرخ گوشت به صورت فوری دارید خوب است بدانید که می توانید از خدمات تعمیرات در همان روز استفاده کنید و تعمیرکار تخصصی چرخ گوشت را در همان روز در منزل داشته باشید.

نیاز نیست که برای تماس و مشاوره با کارشناسان ما هزینه ای پرداخت کنید بلکه می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره کاملا رایگان بهره مند شوید. همچنین ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز میسر است تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

در صورتی که شاهد خرابی دوباره قطعات چرخ گوشت خود بودید می توانید با ژاو سرویس تماس بگیرید و بدون نیاز به پرداخت دوباره، چرخ گوشت خود را به صورت سالم تحویل بگیرید. تمامی قطعاتی که توسط ژاو سرویس تعویض و یا تعمیر می شوند دارای گارانتی 365 روزه ژاو سرویس می باشند.

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در شرق تهران

رسالت، افسریه، ارتش، نارمک، پیروزی، لویزان، حکیمیه، شیان، آهنگ، سید خندان، تهرانپارس

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در شمال تهران

جماران، اقدسیه، بلوار کاوه، زعفرانیه، شهرک غرب، اندرزگو، الهیه، دولت، کامرانیه، پل رومی، فرشته، نیاوران، شریعتی، سعدآباد، جمشیدیه، شمیرانات، سعادت آباد، آجودانیه، جردن، تجریش، فرمانیه، دیباجی، زرگنده، میرداماد، ظفر، پاسداران، آتی ساز

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در غرب تهران

آریاشهر، صادقیه، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، سردار جنگل، تهرانسر، کن، آیت الله کاشانی، پونک، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، مرزداران، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در مرکز تهران

شهر آرا، میدان ولیعصر، مطهری، امیر آباد، جلال آل احمد، گیشا، یوسف آباد، شهرک والفجر، میدان ونک، انقلاب، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، فاطمی، عباس آباد، کارگر شمالی

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در جنوب تهران

قزوین، ورامین، جوادیه، جمهوری، نواب، آزادی، شاهپور، منیریه، مهرآباد، حافظ، ولیعصر، شهر ری، باقر شهر، انقلاب، راه آهن، نازی آباد، یافت آباد، شادآباد، خانی آباد، عبدل آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین